Tag Archive | love

NOTD – My F*ck Haters Nails!

image

So after crying my eyes out after the drama regarding my previous mani, I decided to talk to someone over the phone. But then I realized I couldn’t tell him the reason why I was crying coz he’ll think it’s just so stupid and childish (and it is, very much so!) So, anyway that was past 4 am already and he sounded so sleepy, so I just told him to go back to sleep. But then I need to get my mind to focus on other things, or else I’ll start crying again (yep, that’s how much of a crybaby I am).

And, tada! I give you my “f*ck haters” caviar mani. I’ve had these caviar beads for quite a while now and I didn’t know that I’d be using them on this purpose. Anyway, I had to use tweezers and line the beads one by one. So, yeah, I got pretty busy doing these.

Continue reading

Bestie Twin Nails – Gradient And Flowers

image

Did another “bestie twin nails“, this time I did with Jayne (@jaynedavid029).

We decided to do pink gradient and purple flowers, with leaves and all that. Lol 😀

Continue reading

Feb Nail Art Challenge: Xoxo

image

Today’s mani for the nail art challenge. Theme was “xoxo”.

Continue reading

OMG Nail Polishes Swatch

These are the OMG (Oh My Golly) polishes I got from one of my nail mails back in January. I’m such a procrastinator I know. lol

wpid-PicsArt_1360067640082.jpg

I’ve been a little busy. Also I’ve been doing a lot of nail arts lately for the nail art challenge and I don’t want to take them off right away. So, swatching the polish came in later.

Anyhoo. Here are they now, very quick and a bit dirty swatches. You can also see my cuticles screaming at me. Begging me to stop their torture! Hahaha. I’ve done all this in a day. Also the swatches of some more nail polishes, in which I’d be posting a little later.

Continue reading

Rockoholic By C.J. Skuse

rockoholic

I’ve read Rockoholic by C.J. Skuse. What really had drawn me to this book while I was picking up on something to read was the cover. I took one look at the cover, then I found it interesting already. lol

Continue reading

While It Lasts By Abbi Glines

image

While it Lasts by Abbi Glines. Third of the Sea Breeze series.

Gave it 4 stars on goodreads.

“…I understood that pain was real and sometimes things didn’t last. Sometimes you just had to enjoy it while it lasts and cherish it when it’s gone…”

Because Of Low By Abbi Glines

I have finished reading Because of Low by Abbi Glines. Book two from the Sea Breeze series.

Continue reading